Thursday, July 19, 2007

Ceria ---> Letih ---> Bengang

tensen aku ari nie.... aku xtau la nape... bangun pagi kul 6.30pg... merewang2 dalam dlm internet...sdar2 dh kul 7.30... nasib baik lg... Kul 8.00 aku ada kelas. Ngajar junior aku Visual Basic. Pas abis kelas kul 11.00pg, gi cari lecturer2 yg berkenaan untuk ambik signature. Utk borg tambah kursus. Disebabkn ini la aku jadi letih dan bengang... kul 4.30ptg, baru selesai suma... antar borg kt pejabat... trus balik umah tido... time tido, mmbr aku kaco, kena jerkah sedas... sori la pada yg berkenaan... mlm nie pun, rame je mmbr2 aku lepak kt umah. tp aku menyendiri dalam bilik... WHAT HAPPEN TO ME TONITE?????????????????????? ARGHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH...........................
Merapu je aku kt post nie....

1 comment:

Anonymous said...

jgn tesion2...
nnti pening pale sape yg sush...
mereka n famili mereka...
wakakaka....
awatnye moody semcm....
pnt sngt kot.....
hai...
nway...idup kn cool...
cool...baby....cool..